fredag 9. desember 2011

Banak leir...

Koret har i år julebord på Banak leir...

Bildet er "lånt" fra hjemmesida til Banak leir, men redigert av undertegnede :)

... eller Antikstore som den også blir kalt :) 

Bygget er blitt en skikkelig perle i bygda. Etter kun å ha vært brukt til lager de siste 40 år, har bygget blitt renovert både innvendig og utvendig.  Et spennende prosjekt, spesielt med tanke på at husene er verneverdige. Les mer om det her.

Gleder meg virkelig til julebordet i år i lun atmosfære med koret i mitt ♥ 

Bildet er lånt fra FB og er fra opptreden med dr. Alban sist sommer


Skal dujulebord i år?

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Lykke til:) Dette hørtes knallartig ut:) Det er gøy å synge!
Klem og god helg:)

Tovepia sa...

Kos dæ, dette hørtes flott ut!
Nyt helga med sang og julebord, klem fra mæ;)

Ingrid Tunheim sa...

Hei igjen...

Jeg har aldri hatt arbeidsgivere som arrangerer julebord, ikke mannen heller, så det er noe jeg bare hører andre er på...;o)

Lykke til på julebord og ha en fin adventshelg. På meg er det full jobb hele helgen og håper på at vinden stilner.

Related Posts with Thumbnails

Følgere