mandag 2. januar 2012

Hjertebank...

Nytt kalenderårMin favorittkalender er Hjertebarnkalenderen.


  Når man kjøper Hjertebarnkalenderen, gir man bedre liv til barn med hjertefeil

Begge bilder er "lånt" fra Foreningen for Hjertesykebarn sine hjemmesider

Bildene i kalenderen er tatt av profesjonelle fotografer.  Årets kalender er spesielt fin med Sigrid Harket bak kameraet :)


Hyggelig å få servert hjerte-egg til frokost..


... kan jo nesten få hjertebank ;)  Mitt må være stekt på begge sider...



Ha en hjertelig januar-uke :) 
PS. Hjertebarnkalenderen koster kr 305,- pluss porto/ekspedisjonsgebyr (kr 45,-). Med på kjøpet får du også en praktisk almanakk, som er lett å bære med seg og notere i.

5 kommentarer:

Havfruen sa...

Kjempefin kalender:) og bra tiltak!!

Godt nytt år Randi:)

Anita Tørmoen sa...

Godt nytt år! Flott kalender ser det ut som:)

Ingrid Tunheim sa...

Hei. Har aldri hørt om den kalenderen jeg.....det må jo være en god julegave til dem som har alt. Det skal jeg jammen huske på neste jul. Takk for tips.

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så fin kalender, og i tillegg til en god sak...topp!:)
Så kreativt hjerteegg...heldig du:))

Ønsker deg en fortsatt fin uke:)
Klem Marianne

AnKa sa...

Nydelig kalender, og så støtter man jo en god sak.
Kanskje jeg må servere hjerte egg til min kjære til helgen til frokost;)
Ha en flott kveld:)

Related Posts with Thumbnails

Følgere