tirsdag 1. januar 2013

Godt Nytt År...

ønskes alle med disse feststemte sauene :)


Motiv fra en av T-skjortene som var julegave i år.  Selvfølgelig retusjert i PicasaSlik så de egentlig ut på skjorta ;)

 
Har meldt meg på Projos vottealong på Facebook. En vil da få utlevert 12 mønstre på votter, ett for hver måned. Noen mønstre er gratis, mens andre må kjøpes.  Mønstrene vil variere i vanskelighetsgrad.  Det vil bli litt premiering og ellers et hyggelig strikkesamvær.

Bildet er lån fra Muffins verden
 
Januarvotten er da bestemt å være "Brennende Kjærlighet". Du kan lese mer om disse på Muffins Verden :)  Absolutt en av mine fargerike favorittvotter :))

Ha flotte januardager :)

8 kommentarer:

Bea sa...

Godt nyttår og lykke til med alle nye prosjekter! Og takk for koselig kommentar hos meg, varmer hjertet:)
Beate

Randi sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år med mange kreative ideer!
Nyttårshilsen fra Tromsø.

Tulip sa...

Koselige votter. Hehe, tror ikke jeg ville klart å fått et par votter ferdig på en mnd. Snakker vi et år derimot!...
Klem

Tovepia sa...

Da skjønner jeg det kommer noen flott votter her etterhvert;)
Innom for å ønske deg et riktig Godt nytt år!!
Ønsker deg en pangstart på året, klem;)

AnKa sa...

Godt Nyttår, og lykke til med votteproduksjonen i 2013;) blir spennende å følge deg.
Klæm fra AnKa

ide-puffen sa...

Hei hei og hæppi nju jer til deg også.
Morsom strikkeplan. Brennende kjærlighet høres og ser bra ut.
Alle gode ting er 3, stikking følger gjerne med.
Klem

mikerock sa...

glad to be here Paperio for PC

mikerock sa...

i found it so amazing Energy Bar

Related Posts with Thumbnails

Følgere