mandag 24. januar 2011

En rosa drill...

Julegave fra husets handyman til fruen i huset...


... en rosa drill med innebygget led-lys :)


Ja, hva ellers gir man til ei som har "alt"?  Og når den gamle allikevel tok kvelden sist høst?? Fiiine gaven :)

Morsomt er det å se at den rosa drillen også er premie hos:



Om du melder deg på nyhetsbrevet til BoligPluss, har du mulighet å vinne den rosa, og i tillegg følger med masse utstyrDet følger såpass mye utstyr med, at BoligPluss skriver: 

"Med dette utstyret blir du den mest velutstyrte dama i hele nabolaget, med en drill som mannfolka kommer til å kaste lange blikk etter. Med lykten som følger med, kan du jobbe til langt på natt, lenge etter at mann og barn har lagt seg." :)


Alt det tilleggsutstyret fulgte nok ikke med i pakken til jul, slik at husets frue ikke kan tittelere seg som den mest velutstyrte dama i nabolaget :)) 

Store ting (oppussing) skjer nå i heimen, slik at den lille, kraftige borskrutrekkeren har fått gjort sin debut og har virkelig fått jobbet i det siste.  Den ble sågar "shina" litt før fotografering ;) 


Årets første inne-bildet i dagslys ble tatt i helga, og da var tulipanene det koseligste motivet :)
Ha en flott arbeidsuke :)

10 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så flott damedrill:) Nydelig bilde av tulipanene:)

Tovepia sa...

Lekker sak til en handy dame dette!! Jeg har egen pussemus og eksentersliper:O)..og hammer, selvfølgelig;)
Nyt tulipaner og lekkersak, klem fra meg;)

AnKa sa...

Råtøff drill, det er slik vi handy damene liker å få:) Jeg har egen verktøykiste;))
Flott bukett med tulipaner.

Havfruen sa...

hehe:) Gubben sto å viste meg dameutgave av drill og hammer på coop bygg som vi har da...

Tydligvis en salgsfremmer:))) Men jeg har hammer i kjøkkenskuffa jeg, ikke rosa men jeg er drita lei av å leite etter en hammer når jeg trenger det. Så sammen med brødposer og alufolie finner du hammer og småspiker:))))
Nydelige tulipaner....et friskt pust om dagen...
Klemmer fra meg:)

Tonemor sa...

Herlig!!!

ide-puffen sa...

He he he så kult at flere damer får verktøy i gave. Jeg har bare ønsket med det de siste årene, men så er jeg kanskje litt Tomboy? Nei jeg er jo en Konglomeratdame og det gjenspeiler vel personligheten min også. Nå mangler rosa anleggshjelm og rosa vernesko. Hadde jo vært ekstremt morsomt. Tror jeg skal spraylakke mine vernesko.
Herlig at lyset kommer fort fort til dere nå. Godt!
FIn dag til deg
Klem fra meg.

Anonym sa...

Stilig drill til en tøff dame.
Nydelig bilde av tulipanene.
Ønsker deg en fin tirsdag.
Klem fra Mio

Berit T sa...

Stilig! Og kan si at jeg at jeg har ønkset meg og tror jeg får det også!
Greitt å ha sitt eget.
Spennende med opp pussing, gleder meg å se...

Og de sauene var virkelig fine!

Tino sa...

Stilig drill!
Jeg fikk oppladbar skrutrekker av gubben til jul i fjor, riktignok rød og svart, men den er stadig i bruk.
Ha en fin dag!
Klem T

Knitgirl sa...

Rosa drill, kanskje det er det som må til for at mine snekkerkunnskaper skal blomstre? Jeg har lovet jentene fuglekasse i hagen, men det ender vel opp med at jeg kjøper en...

Related Posts with Thumbnails

Følgere