fredag 29. mai 2009

Hjertelig!

I morges fant jeg fram et emaljert hjertesmykke som jeg ikke har brukt på ca. 25 år. Syns det var så nydelig da jeg kjøpte dengang da. Og det var da søtt?


Den gjorde seg fint sammen med andre hjerteanheng jeg har :) Dette er bare en liten del av det som har samlet seg opp i løpet av noen år...
Det ble valget mitt i dag, de passet så godt til min favoritt-jumper for tiden, gjenbruksgenseren fra Tante Grønn.


Men; favoritt-hjertet er nok dette av glass fra AMB design, kjøpt i Longyearbyen for 3 år siden. Det er passe stort og har helt herlige farger! Den har også et bittelite hjertedetalj nederst.




Kan man egentlig få nok av hjerter?


Og mens jeg er litt i hjerte-modus, tar jeg en tur innom kjøkkenet. Har tenkt å bake en hjerte-bløtkake. Får nok bruk for hjerte-grytevotten i dag :) Den er strikket etter oppskrift i bladet Husflid av restegarn og har vært tovet i vaskemaskin.

Til kaka bruker jeg en hjerte-kakeform fra Cacas.


Kaka før pynting. Mønsteret kakebunnen har fått, blir nok skjult under all kremen og pynten.

Deilig fyll; jordbær og bananer blandet med krem

Voilá: Det ferdige resultatet! Et flott hjerte som bare skal nytes! Kos dere, det skal ihvertfall jeg :)






1 kommentar:

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Grattis med blogg!!!
Den så bra go ut den kaka der gitt! Skulle jo i grunnen ønske jeg likte å bake...

Jeg har nu linka deg opp i bloggen min:)

Ha en fin pinse der oppe i regnet?...

Klem fra Chatrine

Related Posts with Thumbnails

Følgere