tirsdag 22. juni 2010

Morgendis...

Kjøkkenet er nå ferdigmalt :))  Som nevnt tidligere heter fargen morgendisLys og fin farge ;)  Gleder meg til å kunne innta frokosten på ny-kjøkkenet, når det blir ferdigDa blir det ordentlig morgenstemning..

Nymalt

For par uker så det slik ut...

Veggen, der vasken sto før, er revet ned, og kjøkkenet er blitt dobbelt så stort! Eeee... vi sparer på kjøkkeninnredningen, så ennå har vi ikke fått fjernet alle de blå beskyttelsesfoliene...

Before...


Der det er hull i taket, skal kjøkkenviften plasseres.  Selvfølgelig over komfyren ;)  Gammel kjøkkenbenk ennå i bruk enn så lenge.  Neste uke får vi forhåpentligvis satt opp resten av kjøkkeninnredningen og den siste benken.



Til helga blir det 50-årsfeiring i Tromsø.  Jubilanten ønskes ligst med dagen som var i går :) Det blir garantert en flott feiring :)) 

Her har været vært litt forskjellig i dag, oppi 15 gr, men massse vind.  Dvs. flott utplantingsvær uten mygg!

Ha en finfin uke av det som er igjen uansett vær :))

3 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hei hopp i natten.
Nydelig farge den Morgen dis. Behagelig. Det går framover med dere. Nå ser jeg konturene av det helt ferdige kjøkkenet. Sikkert deilig å se snart en ende på hele prosjektet.

Kos deg på 50årslag i helgen.

God natt
Klem fra Trøndelag som har BLÅ himmel. Første gang på flere uker er jeg sikker på he he he

Tonemor sa...

Så spennende å følge kjøkkenet ditt, jeg gleder meg virkelig på dine vegne til det er ferdig.
Ønsker deg en flott St. hans.
Klem Tone

Christin sa...

Kjøkkenet begynner virkelig å ta form, gleder meg til bilder når det er ferdig.

Ha en fortsatt fin sommer :)

Klem

Related Posts with Thumbnails

Følgere