onsdag 13. mai 2009

Gjenbruk!

Dette er min nyeste klesinvestering. En såkalt gjenbruksjumper, laget av to kasserte gensere. Jumperen fant jeg på messe i helga da jeg stakk innom boden til Tante Grønn. Jeg falt helt pladask for den herlige kreasjonen og måtte bare ha den! Den kreative damen bak redesignen er Liss Beth Gjertsen.

Detaljer av halsen:

Logoen:

Se forøvrig : http://tantegronn.blogspot.com/2009_05_01_archive.html


Så; to kasserte gensere er nå blitt én, og har fått en lykkelig ny eier :)

1 kommentar:

Tante Grønn sa...

Jeg solgte også den grå genseren som var sydd av to gensere :) Det er kjempeartig for meg at folk liker det jeg driver på med. Forøvrig er Tante Grønn er på flyttefot og flytter inn i nye lokaler før 1.juni. Jeg gjenåpner til høsten. Den nye adressa er Meierivn. 1, Telenorbygget. Velkommen innom!

Related Posts with Thumbnails

Følgere