tirsdag 9. februar 2010

Strikkeveskene mine...

I dag har jeg pakket bort mine strikkevesker. Her er et knippe av dem:

Fargerikt

En av de første veskene jeg strikket, ga noen i julegaver også samme året. Mønsteret fant jeg i ukebladet Familien.

Hverdagsveska med brosje kjøpt på midten av 80-tallet

Denne grønne med paljetter og perler er laget ved Asvo Porsanger. Mannen i mitt liv vant den i lotteri, og siden han ikke hadde bruk for den, overtok jeg den :) Lykke!!

Julegave i denim-stil fra størstesøster

Fest-veska. Pyntesløyfa i sølv var dekorasjon på et stearinlys jeg fikk til bursdag for noen år siden :)

I morgen får vi besøk av eiendomsmegler. Huset vårt skal legges ut for salg. Vi har nå ryddet og fått tømt en god del av personlige saker og ting.

Ha en god natt, folkens! hilsen en sliten blogger :))))

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Følgere