lørdag 22. oktober 2011

Kjoleoppgradering og evig lykke...

I fjor høst ble gjenbrukskjolen ferdig. Nå har jeg imidlertid hatt en liten oppgradering på den,  Kanten nederst har fått en hekleblonde.


Syns at det var noe som manglet... I bloggverden får en jo masse gode ideer.  På Muffins Verden-blogg fant jeg løsningen :)  Hun hadde strikket en Vinterdrøm-kjole, med blondekant :)


Før...  Litt sekkeaktig..


Etter...


Vanskelig å fotografere i et speil ;)

Bildet er lånt fra brudens FB side

Kjolen skal brukes i kveld.  Da er det nemlig bryllupsfest ♥ Fine brudeparet!

All lykke ønskes dem!


Fortsatt God helg til dere som er innom!

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Det gjorde kjolen virkelig flott! Det gjorde seg med den hvite blonden under heklekanten også!!
Jeg har selv en kjole jeg går og tenker på..håper tanken blir virkelighet;)
Kos dæ i kevld, klem fra mæ;)

Tonemor sa...

Det gjorde seg virkelig. knall flott.
Kos deg
Klem Tone

Eli Kristin Magnussen sa...

Wow, det var prikken over i'en! Kjempeflott kjole du har og den kanten var nydelig. Ikke alltid at det er så mye som skal til! :D

Tusen takk for kjempekoselige hilsener fra deg. Det har gått litt i ett her den siste tiden, men endelig.. meg og PC'n alene, thihi!

Aldri hørt om ørelys. Min mor har krystallsyken, så det der skal jeg tipse om :P Og du - den middagen der så himmelsk ut. Gjett om jeg ble sulten her, haha! :) Om den smakte like godt som bildene fortalte, såååå... :D

Jeg ønsker deg ei kjempefin uke!
Klem, Eli Kristin

ide-puffen sa...

Så kreativt og fint. Ble rene designkjolen.
Fin oppskrift på lykke.
Regner med det var en fin fest.
Kos kveld til deg
Klem
Randi

Related Posts with Thumbnails

Følgere