onsdag 21. mars 2012

Made by me...

... er navnet på nytt motemagasin, første gang utgitt i september i fjor.


Nå er vårens utgave lagt ut for salg, og jeg lot meg selvfølgelig friste av vårlige gladfarger - både på forsida og inni magasinet :)  Og selvfølgelig massse strikke- og hekleoppskrifter :))


Sukkertøy for øye :))


Nå er det straks klart for maratonhelgekurs i sauskinnfellsying :) Starter opp i morgen og varer helt til tirsdagen.  Som dere ser; det går mere i gråtoner...


Ha fine dager mot helg!


5 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Så fin bloggtopp du har fått! Og lykke til med det skinnsyingskurset, det blir nok artig!

Eli Kristin Magnussen sa...

Så kreativ du er, høres artig ut - lykke til og kos deg på saueskinnfellsying! :D

Beskrivelsen din av det bladet er helt korrekt - sukkertøy for øyet! Jeg har den forrige utgaven, tror jeg må se nærmere på vårens inspirasjon også! :) Takk for tips!

Ha en flott dag, Randi!
Klem, Eli Kristin

Tonemor sa...

Lykke til på kurset.
Klem Tone

Bente M sa...

Hadde også meldt meg på fellkurset, men ga fra meg plassen siden det er hele 3 kvelder jeg ikke kan komme :-(

AnKa sa...

Masse flott i MBM. Skinnfellkurs har jeg bestandig hatt lyst til å gå på. Men det kommer tider.... :)
Ønsker deg ei flott helg.
Klæm fra Anka

Related Posts with Thumbnails

Følgere