fredag 24. februar 2012

En pusete god helg...

I mangel på noe egenprodusert å vise fram...


...viser jeg gjerne hva fint andre produserer :)  Disse lure pusene var motivet på noen julegaver sist jul :)
 

Bordbrikker og tøypose for oppbevaring av handleposer :)


Nok en gang var det hyttenabodama som var så gavmild med hjemmelaga

Den kreative søstra hennes igjen hadde laga dette flotte armbåndet til bursdagen min i november:


Skinnarmbånd med tinnbroderier!  Flottflott, ikke sant??  Kreative, snille damer gir bort det fine de lager


Ingen mangel på inspirasjon. Venter bare på at litt håndarbeidslyst skal dukke opp her i heimen :) Men i helga er det kormøte i fylkeshovedstaden.

Et bilde av størstesøster og meg høsten 1978.  Da var det alltid liv i strikkepinnene.  Den flotte kaffekanna er fortsatt i live, men vi mangler kork som passer til den.

♥♥♥♥♥

En riktig god helg ønskes dere alle!

3 kommentarer:

Randi sa...

Skinnarmbåndet med tinnbroderi var rett og slett nydelig. Jeg tar vel ikke helt feil når jeg tror at det er et samisk håndarbeid?
Har nå vist bildet av armbåndet til far i huset med beskjed om at et slikt står på ønskelista mi:)

Ha ei fin helg!

Berit sa...

Hei Randi!
Så fint det "pusesettet" var da.. Og armbåndet ditt er jo bare helt superfint. Du har jammen hyggelige venner. Fortsatt god helg.
Berit

edel sa...

Artig kattemotiv på stoffet, det var så meg det med pusi på.
Det armbåndet var flott i tinntrådbroderi. Den typen teknikk blir mye brukt i sørsamiske områder..
Ha en fortsatt fin helg.

Related Posts with Thumbnails

Følgere