mandag 12. desember 2011

Gi-bort-gave...

Lønningsdag og feriedag :)  Kan man ha det bedre??


Vel gjennomført julekonsert (og får vel si vel gjennomført julebord også) er vel også en grunn til å feire med å gi bort en gave til mine trofaste lesere :)) Nå kan alle andre juleforberedelser starte :)) O, Jul med din glede!

Gave 1:

- Jule-kjøkkenhåndle og julebakeformer fra Åhlens


TrøsteGave :

- Julebakeformer



Det eneste du behøver å gjøre, er å legge igjen en kommentar til dette innlegget innen søndag 18. desemberDa er du med i trekning om premie

Bildet er hentet fra Tine.no sine sider

Bakedag i dag :) Småkakene er best nå i førjulstida ;) Det blir både serinakaker, brune pinner, sandkaker og berlinerkranserFikk jo tak i smør på butikken i dag, og handla kanskje mer enn det jeg pleier... Utsatt for hysteri??
Ha en trivelig mandag!

17 kommentarer:

AnKa sa...

Klart jeg ønsker å være med på dette;)
Flotte ting du deler ut.
Vi koser oss også med julekakene før jul, ellers i jula går det lite av den sorten.
Ønsker deg en flott mandag.
-AnKa

Turid sa...

Stiller opp æ også -koselige og julete ting du spanderer på.
Sant som du sier -småkakene best før jul!

Beate sa...

Koselig med gavedryss i desember:)Flott håndkle og kakeformer! Og så flotte nisser i headeren;) Nå skal det bakes her i huset,- lyse kakemenn idag! Klem:)

Tonemor sa...

Så moro, dette vil jeg gjærne være med på.
Klem Tone

Anita Tørmoen sa...

Klart jeg vil være med:)

Mona sa...

Såå koselig :) Æ e med. Koz dokk med julekakene. Her er det krumkaker som står for tur.

edel sa...

Her i huset e tynn og tjukk lefser i fryseboksen og pepperkaker i kakeboksen. E heller gått over til marsipankonfekt.

Eli Kristin Magnussen sa...

Klart jeg vil bli med på din jule-giveaway! Flotte saker du vil gi bort :D

Så herlig header du har, digger den! Skjønne små blånisser, he-he!

Du har bakedag du også. Tror du kaller det for det rette - vi blir UTSATT for smørhysteri, haha. Det er jo helt vilt! Kos deg med bakedag du også. Deilig med både fri og lønn. Nyt dagen!

Stor juleklem,
Eli Kristin

Karina sa...

Ja jeg vil veldig gjerne være med på give away :) Cupcakeformer får jeg aldri nok av :)

Angående julebakst: Jeg har vært på marked og kjøpt tynn- og tykklefser samt smultringer. På ICA kjøpte jeg pepperkaker hehe. Også har jeg laget hjemmelaget marsipan og brente mandler. Det blir 6 sorter. Da mangler jeg bare 1. hehe!

Ha en finfin uke!

Stubbetufsa sa...

Koselig førjul hos deg!
Klart jeg blir med på Gi-bort`n din!
Nissene på toppen er knall!
Klem!

ide-puffen sa...

Fiiiine gaver og jeg vil gjerne være med.
Så flink du er med de 7 sorter. Blir ikke mer enn 3 her for kakene blir sjelden spist opp. Har prøvd ut noen nye småkaker i år. Håper de blir spist opp. Tradisjon her er at de 4beinte får mye knask i januar he he.
Ha en fin dag Randi
Klem
Randi

Hege sa...

Hei og Hå..:) Hvilken hærlig Krambod du har vært innom, skulle gjerne vært der..:)
Kos dæ i de siste jule forberedelsan..:))

Anonym sa...

Selv er jeg bloggløs, men følger med og beundrer andres blogger, - derblant din :) Fin blogg du har! Lykke til med julefeiring, og vel blåst ( eller sunget ?) med julekonsertene!

JKV

Y`s design sa...

Så koselig, må bare hive meg med i trekninga og i siste liten også ser jeg. :-)
Ha en fin-fin adventshelg! klems

Anonym sa...

Spennende :-) Vil gjerne være med!

Borgny

Britt-Mari sa...

Denne trekningen vil jeg gjerne være med på.

Hegeslilleboble sa...

Så kjekt, her vil jeg være med :). Krysser fingre og ben ;). Ha en fin uke fram mot jul!

Related Posts with Thumbnails

Følgere