fredag 2. desember 2011

Strikk til småfuglene ...

... er overskrifta i et innlegg i abcnyheter.no den 23.11.11

FOTO: Elisabeth Sperre Alnes

Gått tom for julegaveideer? Hvorfor ikke prøve å strikke en? ;)  Oppskrifta finner du her

Har virkelig sansen for denne strikkete og heklede 2CV`en :)

Foto: Strikkegraffiti/Yarnbombing

Les mer om dette på VG sine sider fra 8. september :)

Men kanskje litt sent å tenke på som julegave?? :)


Har bevilget meg en helgetur til Bodøby.  Vært og sett på "Alt for damene" med Rognan-revyen nå i kveld.  Meeeeeegabra!  I morgen blir det en tur til Benoni og Rosas Kjerringøy :))
Ha en hyggelig kveld!

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Skal IKKE prøve meg på dette, men det er artig å se:O)
Kos dæ resten av helga også, klemmings;)

Livet i Nord sa...

Så artig! En sånn bil skulle man hatt -tenker den hadde fått oppmerksomhet i trafikken:))
Ei finfin adventhelg til deg:D

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlig dette fuglehuset er da, men någet ambisiøst prosjekt for mitt vedkommende...og bilen er da helt bedårende:))

Så flott blogg du har, med masse flotte bilder og innslag:)
Her kommer jeg gjerne innom igjen, så jeg legger meg til som følger. Gleder meg til å følge deg videre:)

Ha en flott adventshelg:)
Klem Marianne

Tino sa...

Så herlig hihi! Må være et supert julegavetips til den som har alt ;)
Ønsker deg en fine adventsdager!
Klem T

Anita Tørmoen sa...

Superflott fuglehus! Ett slikt kunne jeg ha funnet på å lage:)

salige lavendel sa...

Haha, dette var jo artig. Litt av en jobb å strikke "genser" til bilen =)

Related Posts with Thumbnails

Følgere