lørdag 4. september 2010

Nå...

Tine har nå lansert både flere produkter innenfor merket "".  Veldig grei snarmat i en travel hverdag.. Her i heimen har vi denne uka testet både "italiensk pizzabunn" og "paibunn". 


Paibunnen var litt for stor for denne formen og måtte brettes litt i kanten.  Bakepapiret gjorde det veldig lettvint, med hensyn til oppvasken i etttertid, men kanskje ikke så lekkert ved servering ;)

Pai med chorizo-pølser og poteter

Enklere kan det vel ikke gjøres? (Jaja, om en da ikke kjøper en helt ferdig pai) Godsmak og bedre enn den hjemmelagde her i heimen ;)  Den vil nok bli foretrukket neste gang pai står på menyen :) Anbefales!

Les mere her om Tines produkter

Av pizzabunnene er det nok familiebunnen, som allerede har vært flere år på markedet, som falt mest i smak her i gården.


Det er servert! Nam, nam..

 

En riktig god høstlørdagskveld ønskes..  og fortsatt god helg :)

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette så godt ut!! Har prøvd meg på slike pizzabunner for første gang, jeg også, lettvint og godt;)
Kos deg i kveld og klem fra meg;)

Havfruen sa...

Åh...jeg er en pizza og pai elsker...dette så jo bare helt knæsj ut:) Kunne spist slik mat hver dag!! Men det bør jeg jo ikke....
Kos dæ, klæm fra mæ:)

Stubbetufsa sa...

Takk for paitipset!
Det skal jeg jamen forsøke!

Barbros lille atelier sa...

Så deilig! Har ikke forsøkt paien, men det skal jeg jammen gjøre. Pai er kjempegodt! Takk for tipset!

Klem

Tonemor sa...

nam nam det så rå godt ut
Klem Tone

Anonym sa...

Heisann, så hyggelig å få besøk på min blogg :) Attpåtil en nordnorsk blogger :) jeg legger deg til som en jeg følger :)

Hilsen Else-Marie

Related Posts with Thumbnails

Følgere