onsdag 16. februar 2011

Billig rosa shopping...

For par uker siden var det salgCubus :)


Halv av halv av halv...?....  Egentlig er jeg ikke helt sikker...


Men siden ei bittelita prinsesse ble født lillejulaften, tenkte jeg det var en gyllen anledning å shoppe baby-klær ;)


Gjett hva jeg betalte for fem plagg?? ;) Kr. 68,50 - Jepp, sekstiåtte kroner og femti øreEgentlig litt for billig??


Jeg fortalte mammaen til babyjenta at jeg hadde handlet rosa, men det var visst mest rødt...


... i små størrelser til ei liten tøffing som hadde det travelt med å komme til vår jord, nesten to og en halv måned for tidlig :)) 


Ha en finfin onsdag alle dere!

E -lig hilsen til lille Edith og familien hennes!

9 kommentarer:

Tovepia sa...

For ei nusselig lita prinsesse!
Man blir så fornøyd med seg selv når man gjør slike kupp, og det har du virkelig gjort! Det så kjempefint ut, så jeg tenker barnets mor blir glad!
ha en flott dag, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Å herlighet for ei søt prinsesse!! Nydelig:) Men for noen kupp da? Så mye klær for en råbillig penge....jøss:) DA er det virkelig artig å shoppe:))
Ha en fin dag der nord, klem fra meg:)

Anita Tørmoen sa...

Gøy når man får så mye klær for pengene:)

ide-puffen sa...

Røtt er søtt. Sååå billig. Ja det gjelder å slå til når det er salg. Nå blir vel lille prinsessen glad. Eller moren mest da.
Flott onsdag må du ha.
Klem fra en kinket og vannblemmedame i sin beste alder. Men en latter forlenger livet så jeg skal bli veldig gammel ha ha ha.
Klem

Christin sa...

For en nydelig liten jente og tenk å få så mye fint for så lite, supert!
Rødt og rosa kan faktisk være veldig fint isammen.
Nyt dagene :)
Klem

Tino sa...

For en nydelig liten prinsesse!
Så mye fint du fikk kjøpt, til en utrolig bra pris! Da er det gøy å handle.

Ha en fin kveld!
Klem T

Beate sa...

Koselige bilder av nydelig baby, og klærne blir nok midt i blinken den lille prinsessen:)
Tenk å få de SÅ billig! Men nu skal vel "storprinsessa" sjøl få seg ny habitt i løpet av helga;)Spennende! Vi ses! Klem...

Lykkeliten sa...

Awww, for en herlig liten prinsesse♥
to og en halv måned før tiden er ikke barebare! Hun har virkelig hatt det travelt med å komme da ja:))
For et tilbud!Det var jo så og så gitt vekk:) Det har gått meg hus forbi. Og det er nok like godt, om jeg skal tenke på skapplassen;))
Ha en nydelig kveld videre, klem♥

edel sa...

Hei.
Så travelt kan enkelte unga ha med å omme til den her verden.Håper det går bra med lillefrøkna.
Artig å handle når det er så billig at butikken nesten kaster klærne etter kundan, da kan man gå berserk blant hyller og reoler.
Ha en flott uke i kulda som e kommet for å bli.

Related Posts with Thumbnails

Følgere