torsdag 24. februar 2011

Kan du se hva dette er??

Hei, hei mine venner!

Titter bare innom for å gi et lite livstegnDet ble lite snev av bloggtørke etter London-turen :) Maaaaange timer hektisk shopping tar på ;)


Er det noen som ser hva dette er?? 

He,he... Bare en boxer-hund som slapper skikkelig av :) Kosebildet av Frida fikk jeg tilsendt på e-mail tidlig en morgen. Slikt gjør dagen bra! :)


Bilder fra London-turen kommer etterhvert..  Men for å si det sånn - handla ikke noe spesieltKan ikke tenke meg at min nye garderobe kan være av interesse :))

Ha en finfin kveld i vinterkulda!!

Minner forresten på om TV-programmet "Svendsen om Hansen og Jensen" kl. 20.00Tv2 i kveld!!   Fra Finnmark denne gang og flere Billefjordinger med ;)))

12 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen hjem igjen!
Håper du har hatt fine dager i London og kost deg masse!
For et herlig bilde av Frida, så skjønn hun er!
Ønsker deg en fin torsdagskveld og en fin helg.
Klem fra Mio

Anita Tørmoen sa...

For et vakkert bilde av hunden din:) Kan tenke meg det er slitsomt med en slik handletur:)

Tovepia sa...

Tenker du har kost deg, og Frida har ihvertfall tatt livet med ro:O)
Klem fra meg;)

Havfruen sa...

ler:)))) Et slikt tryne er det kun en boxer som kan ha:)) Og et tryne kun en mor kan elske:) Tenker London var bra;)
Klemmings:)

Tonemor sa...

Herlig hunde bilde. slapper skikkelig av der ja gitt.
Fortsatt fin dag
Klem tone

Livet i Nord sa...

Velkommen hjem igjen, nå jeg antar du har shoppet litt av hvert spennende selv om du ikke vil fortelle:)) Artig hundebilde!
Ja jeg så programmet fra Finnmark. Artig å se innslag med folk fra vår landsdel.
Ønsker deg ei fin helg i heimen -borte bra, men hjemme best, og London er jo hektisk da:D

Christin sa...

For et herlig bilde av en boxer ;)
Håper du hadde en super tur og noen shopping bilder kommer vel ut, håper jeg.
Nyt helgen :)
Klem fra meg

Tulip sa...

Å så heldig, London er en flott shoppeby med venninner:)

Velkommen hjem!

maska sa...

Hei
Jeg prøver å få tak i din adresse.
Men får mailen tilbake, har du ny mail adr. enn den jeg fikk opp på bloggen din ?

Trude`s hverdag sa...

Hei :-)Kom tilfeldigvis innom bloggen din og fikk se et bilde av en Boxer i typisk "jeg slapper av stil".Og da bare MÅTTE jeg se mer. Har selv en Boxer gutt på 4,5 år, som heter Burre. Hehe.....ser du også har en hund med det navnet.
Legger meg til som følger hos deg, gleder meg til å følge deg,Frida og din Burre:-) Klem Trude

STRIKKEMOR(O) sa...

Så kjekt med ein Londontur! Herleg hundebilde!

LilleFruVims sa...

hunder kan det med å slappe max av:) Forresten så er siste dukkesettet strikket med pinne 5,5 så ikke noe tynt babygarn der;)

Related Posts with Thumbnails

Følgere