søndag 27. februar 2011

Vårfornemmelser og premier...

Endelig kom mildværet vi har ventet på! :)  Etter uke på uke med masse kuldegrader og mye vind, ble vi premiert med temperatur på rundt null... :)) 



Samtalevenninne stakk innom før lørdagskafé med denne tulipanbuketten i herlige vårfarger :))

  
Rema har hatt tulipaner i forskjellige farger i hele vinter :)  Deilig med litt farger i hjemmet, og slettes ikke for dyrt heller :))


Mannen i mitt liv hadde invitert gjester til et lite lutefisklag lørdagskveldenHeldige oss fikk da perleblomster som vert/vertinnegave :))


Den må da være det fineste vårblomsten :))


Ennå er blomstene bittesmåHåper de slår ut i full blomst, før jeg tar knekken på den...Må nok lese litt om stell av perleblomster.


Burre kjeder seg når mor og far følger med på Petter Northugs jakt etter gull... 


"Kjedelig, kjedelig... Da legger jeg meg på far sin plass i sofaen",  tenker nok Burre her ;)


Har du hatt en fin helg med vårfornemmelser og mange VM-medaljer??

Ha en fin ukestart!


PS. Kommer med bilder etterhvert fra det mest spennende på oppussingsfronten her i heimen  i det siste ;)

11 kommentarer:

Tonemor sa...

Herlige blomsterbilder. Blir vårstemning av det ja.
En flott uke ønskes til deg også.
Klem Tone

Tovepia sa...

Her var det vårstemning!
4 grader og snøsmelt her, så nå tror jeg virkelig på vår;)
Nyt ny ukestart, klem fra meg;)

Anita Tørmoen sa...

Nå fikk jeg vårfølelser her:) Flotte blomster og bilder:)

Havfruen sa...

Tulipaner og perleblomster:) Herligste vårtegnet som finnes:) Vi må nyte de få vårtegnene som viser seg!! Vind har vi da jaggu hatt mye av i 2011 så langt.
Herlige Burre....jeg synes det ser ut som han nikoser seg på far`s plass...
Her tasser Major rundt og undres over nytt gulv på rommet sitt....han er jaggu mere oppmerksom på nye ting enn et mannfolk!!
God natt, klem fra meg:)

edel sa...

Hei......
Så flotte Perleblomster dokker har fått. Æ syns de e så fin og de kommer liksom med bud om vår...
Vi har hatt en fin helg på hytta i kjempeflott vær.Gubben har jo selvfølgelig fulgt med på sporten,noe æ ikke finner noe spennende.
I dag dro vi på sparketur ned til Vækker,kjempetur.

Nå gleder æ meg til å dra tilbake til hytta neste helg, deilig.

Berit T sa...

Herlige blomster, og frike farger.
Vårfornemmelser.... ja, til tider, for været forandrer seg så fort, fra -3 til + 8 på noen timer. Har jo vært i vedskogen her ved hytta denne uken og fått kjend både frisk bitende vind, sol, regn, frost, og så varmt siste dagen at jeg måtte kle av meg, trodde jeg hadde smeltet bort jeg ;o)
Ønsker deg fine dager i kommende uke og fin tur på hytta.

Turid sa...

En skikkelig gla- bukett disse tulipanene og perleblomster har æ å lyst på .....herlige vårfornemmelser i været her hos mæ også , i kanten av Lopphavet.

Seascape sa...

Nam nam det er så godt med lutefisk, du frister :-)
Nydelige tulipaner og vakre perleblomster.
Nå er blåveisen kommet med knopper her i hagen, og jeg nyyyyyyter vår. Endelig er den her, selv om det er kuldegrader om natten, så ser vi vår tegn over alt her. Ha en riktig fin dag. Klem

Bling - our elf on the shelf sa...

Godt de blomstene havna hos deg, og ikke her under mitt tak. Altså, ikke flaks for meg, men flaks for dem ;)

Takk for hyggelig kommentar om bildene. Jeg brenner virkelig for fotografi. Håper jeg kan tjene noen kr på det om ikke lenge. Tjene opp nok til å kjøpe meg skikkelige blitzer. Jeg har nemlig en drøm om å gjøre om halve kjellerstua til studio, og enderlig har gubben sakt ja til å gi meg plassen. Bare å begynne å spare de vettu ;))

Seascape sa...

Takk for kommentaren i hobbybloggen min :-) Vist du er innteresert i pelargonium, kan jeg sende deg noen topper når det blir varmere i været. Ha en knall fin dag.

Livet i Nord sa...

En nydelig blomsterbukett gir meg vårfornemmelse, men ute har jeg mer fornemmelse av at det er høsten som er i anmarsj og ikke våren. Det bygger opp til storm og det blåser og regner noe forferdelig utenfor her. Jeg får sette meg ned med strikketøyet og drømme meg bort og lengte etter våren:)
Ønsker deg en fin kveld og uke videre:D

Related Posts with Thumbnails

Følgere