søndag 6. februar 2011

Bursdag, sølje og konsert...

 Helt på tampen av første helga i februar... 


En travel helg med feiring av sporty venninnes runde dag :) 


Kransekake = festkake


Sølje til festbruk både i bursdag og i dag, på samefolkets dagHer på den røde kjolen.




En fin helg ble avsluttet med en fantastisk konsert med vår egen stjerne Mari Boine, som avsluttet konserten med den fine sangen "Elle".

Mari startet på en Norges-turne i dag.  Så om du har mulighet å oppleve Mari "live",
kan konserten virkelig anbefales!!


Ha en fin 2. uke i februar!

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelig kake og sølje, her var det feststemning til gagns!
Håper du har hatt ei fin helg!
Nyt ei ny uke, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Kransekake er festkake ja. Skikkelig god er den også:)
Nydelig sølje!!
Ha en fin mandag, klem fra meg i kuling:)

Anita Tørmoen sa...

Skikkelig feststemning hos deg i helgen forstår jeg:)

Siri @ Strikk og tøys sa...

Jeg tror kransekake er det beste som finnes *sikle*

Så kjekt at du er med på gi bort-lotteriet mitt!

Josefine sa...

hei hei..

Så koselig med bursdagsfering! Skikkelig stil over feiringen med kransekake da...
Konsert med Mari B høres kjekt ut, der skulle jeg så gjerne ha vært:)

Ønsker deg en flott ny uke, klem fra meg

Anonym sa...

Nydelig sølje.
Kransekake er det beste som finnes.
Høres kjekt ut med konserten, synes hun synger kjempebra.
Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem Mio

Tino sa...

For en flott feiring av dagen!
Kransekake er en deilig festkake, og nydelig sølje du har.
Så heldig dere var som fikk med dere konsert også.
Ha en fin dag!
Klem T

Havfruen sa...

Helt enig ang vind. Har jaggu vært stiv kuling eller storm her også..hele januar. Idag står vindmålern på 15 m/s....grøss....

Knitgirl sa...

Gratulerer med vel overstått dag da:_) Minstejenta går i barnehage på samisk gruppe, så selv om vi ikke vet og kan så mye om samer er hun nesten ekspert og de har feiret samedagen hele uka:-) Nydelige votter i innlegget under her. Skulle ønske jeg var like flink til å strikke votter!

Related Posts with Thumbnails

Følgere