mandag 12. desember 2011

Gi-bort-gave...

Lønningsdag og feriedag :)  Kan man ha det bedre??


Vel gjennomført julekonsert (og får vel si vel gjennomført julebord også) er vel også en grunn til å feire med å gi bort en gave til mine trofaste lesere :)) Nå kan alle andre juleforberedelser starte :)) O, Jul med din glede!

Gave 1:

- Jule-kjøkkenhåndle og julebakeformer fra Åhlens


TrøsteGave :

- Julebakeformer



Det eneste du behøver å gjøre, er å legge igjen en kommentar til dette innlegget innen søndag 18. desemberDa er du med i trekning om premie

Bildet er hentet fra Tine.no sine sider

Bakedag i dag :) Småkakene er best nå i førjulstida ;) Det blir både serinakaker, brune pinner, sandkaker og berlinerkranserFikk jo tak i smør på butikken i dag, og handla kanskje mer enn det jeg pleier... Utsatt for hysteri??
Ha en trivelig mandag!

17 kommentarer:

AnKa sa...

Klart jeg ønsker å være med på dette;)
Flotte ting du deler ut.
Vi koser oss også med julekakene før jul, ellers i jula går det lite av den sorten.
Ønsker deg en flott mandag.
-AnKa

Turid sa...

Stiller opp æ også -koselige og julete ting du spanderer på.
Sant som du sier -småkakene best før jul!

Beate sa...

Koselig med gavedryss i desember:)Flott håndkle og kakeformer! Og så flotte nisser i headeren;) Nå skal det bakes her i huset,- lyse kakemenn idag! Klem:)

Tonemor sa...

Så moro, dette vil jeg gjærne være med på.
Klem Tone

Ulla-Bella sa...

Klart jeg vil være med:)

Mona sa...

Såå koselig :) Æ e med. Koz dokk med julekakene. Her er det krumkaker som står for tur.

edel sa...

Her i huset e tynn og tjukk lefser i fryseboksen og pepperkaker i kakeboksen. E heller gått over til marsipankonfekt.

Eli Kristin sa...

Klart jeg vil bli med på din jule-giveaway! Flotte saker du vil gi bort :D

Så herlig header du har, digger den! Skjønne små blånisser, he-he!

Du har bakedag du også. Tror du kaller det for det rette - vi blir UTSATT for smørhysteri, haha. Det er jo helt vilt! Kos deg med bakedag du også. Deilig med både fri og lønn. Nyt dagen!

Stor juleklem,
Eli Kristin

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Ja jeg vil veldig gjerne være med på give away :) Cupcakeformer får jeg aldri nok av :)

Angående julebakst: Jeg har vært på marked og kjøpt tynn- og tykklefser samt smultringer. På ICA kjøpte jeg pepperkaker hehe. Også har jeg laget hjemmelaget marsipan og brente mandler. Det blir 6 sorter. Da mangler jeg bare 1. hehe!

Ha en finfin uke!

Stubbetufsa sa...

Koselig førjul hos deg!
Klart jeg blir med på Gi-bort`n din!
Nissene på toppen er knall!
Klem!

ide-puffen sa...

Fiiiine gaver og jeg vil gjerne være med.
Så flink du er med de 7 sorter. Blir ikke mer enn 3 her for kakene blir sjelden spist opp. Har prøvd ut noen nye småkaker i år. Håper de blir spist opp. Tradisjon her er at de 4beinte får mye knask i januar he he.
Ha en fin dag Randi
Klem
Randi

Hege sa...

Hei og Hå..:) Hvilken hærlig Krambod du har vært innom, skulle gjerne vært der..:)
Kos dæ i de siste jule forberedelsan..:))

Anonym sa...

Selv er jeg bloggløs, men følger med og beundrer andres blogger, - derblant din :) Fin blogg du har! Lykke til med julefeiring, og vel blåst ( eller sunget ?) med julekonsertene!

JKV

Y`s design sa...

Så koselig, må bare hive meg med i trekninga og i siste liten også ser jeg. :-)
Ha en fin-fin adventshelg! klems

Anonym sa...

Spennende :-) Vil gjerne være med!

Borgny

Britt-Mari sa...

Denne trekningen vil jeg gjerne være med på.

Hegeslilleboble sa...

Så kjekt, her vil jeg være med :). Krysser fingre og ben ;). Ha en fin uke fram mot jul!

Related Posts with Thumbnails

Følgere