søndag 18. desember 2011

Vinnerne er...

Så ble det Gull til håndballjentene :)) Gratulerer til superdamene!!

Men i kveld var det det også tid for trekning av jule-gi-borten.  Ikke så mange som deltok, men det betyr at det var store vinnersjanser :))


Vinner av Gave 1 (kjøkkenhåndkle og 50 bakeformer) er nr. 13!

Nr. 13 er Anonym med initialene JKV :)

Vinner av trøstegave (50 bakeformer) er nr. 1!

Nr. 1 er AnKa  :) AnKa har for tiden husbyggerblogg, da hun har slikt å gjøre;) En meget allsidig dame, som både strikker og hekler :)  Dessuten har hun har sydd de flotte hjerterkjolene :) Det var slik jeg "ble kjent" med henne :))

Gratulerer til vinnerne!!  Og tusen takk til alle som deltok!



PS. Kan JKV sende adressen på mail til meg på ra-lijo@online.no??

2 kommentarer:

AnKa sa...

WOW snakk om å være heldig, og jeg som ikke har noen vinnerlykke. Men denne gangen sto lykken meg bi:) Heldige meg:)
Sender adressen på mailen din.
Ha ei flott førjulsuke, som snart banker på.
Klæm

Tonemor sa...

Gratulerer til vinnerne!!
Klem Tone

Related Posts with Thumbnails

Følgere