lørdag 13. mars 2010

Endringer i utseendet...

Etter en del prøving er utseendet litt endret i bloggen fra nå av.  Denne bloggersken er ikke helt fornøyd med lay-outen ennå, så bloggen kommer nok til å endres innimellom :)  Ble ikke helt fornøyd, fikk f.eks. ikke "rett" farge på overskrift til blogg-innlegg.  Men man kan  fort venne seg til det nye også forsåvidt :) Denne damen har mye peiling om oppsett og html og sånt :))  Verdt å ta en titt innom bloggen til Moseplassen 


PS: Får lagt inn ekstra store bilder nå da.... :))

Vi høres etterhvert :))  Ha en god helg så langt!

4 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Så fint det har blitt!
Delikat og lesbart, gratulerer med nytt bloggutseende.
Du kan endre bloggoverskriftfargen også, ligger i Avansert tror jeg.

Og takk for at du henviser til blogginnlegget mitt!.

Havfruen sa...

Synes du har gjort en god jobb jeg Randi. Delikat og flott med store bilder:)
HTML og slikt er ikke helt min store side heller for å si det mildt:)
Nyt lørdagen, klem fra meg:)

Christin sa...

Så flott siden din er nå :) Skjønner hva du mener, har endret og er nok ikke helt ferdig ennå jeg heller.
Nyt lørdagen, her skinner solen og vi skal hive mere snø ut av terrasser.
Klem :)

Anne (Moseplassen) sa...

Hei Randi :)
Bloggen min er en wordpressblogg, det vil si at man må ha gravatar for å få opp bilde ved kommentaren. Har du satt opp gravatar? (fungerer på alle wordpressblogger). Om du ikke har så kan du lese om det her: http://moseplassen.com/2009/05/gravatar-hvordan-bilde-ved-kommentarer-i-wp/
enkelt å sette opp. Om du har gravatar men ikke får den til å funke så spør meg gjerne på nytt så har jeg tips til eventuelle feil.

Følger veit jeg ikke. Jeg har jo ingen følger-dingst på bloggen, det er også en blogspotgreie, men man kan legge til bloggen manuelt i følger-administrasjonspanelet. Det er dog ikke noe jeg får se eller får greie på.

Related Posts with Thumbnails

Følgere