mandag 18. januar 2010

Med hjertet utenpå....

Vesten er endelig ferdig!!
Perler rundt halsen og rundt kanten av hjertet. Enkelt, men allikevel litt romantisk, sammen med blondekanten rett under bysten.

Strikka hjerte kantet med symaskin med sikk-sakk-sømmer. Og med litt rett-sømmer for å "stive" hjertet.

**********************************************************
Innimellom har jeg hatt litt annet småstrikk for toving foran TV`en. Skal gjøre dette ferdig, men til uka planlegger jeg ta frem skinnfellen som jeg ikke har sydd på siden april i fjor..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den ble, utrolig kor kreativ du er.

Randis side sa...

:) Det har ligget latent i mange år :) E veldig trygg på strikk! Har ull-stoff som jeg skal sy kjole av, må bare mote meg opp..

Related Posts with Thumbnails

Følgere